Om eerlijk te zijn, er is veel materiaal op internet over hoe je bars en restaurants op de juiste en effectieve manier kunt promoten. Dit is de zogenaamde basis van opgebouwde gewrichtservaring en deze wordt constant aangevuld. Maar gezien de specifieke kenmerken van moderne promotietools, hun snelle ontwikkeling, verandering en aanpassing – om kwalitatief te promoten, heb je altijd nieuwe ideeën nodig: ideeën voor acties, evenementen, implementatie of gebruik van tools. Dus waar haal je deze ideeën vandaan? In dit artikel geven we 3 manieren om ideeën op te doen om uw etablissement te promoten. Dus laten we beginnen: Methode nummer 1Crowdsourcing Wat is het – dit is de oplossing van het probleem door de krachten van een verdeelde en niet altijd gedefinieerde groep mensen (zowel binnen als buiten de instelling). Letterlijk vertaald betekent het “gebruik van crowd-resources”. In dit geval hebben we het over het feit dat ideeën worden gegenereerd door een betrokken groep mensen. Wat zijn deze groepen personen? De eerste zijn de bezoekers. Maak een doos of doos om ideeën van uw bezoekers te ontvangen. Op de website, op sociale netwerken en fysiek in uw zaak. Accepteer, verwerk en beloon de coolste maandelijkse prijzen. Dit zorgt voor extra betrokkenheid van gasten bij het leven en de ontwikkeling van uw etablissement. Bijvoorbeeld: “Een diner geven voor een idee.” De tweede zijn de medewerkers. U of uw facilitair beheerder houdt regelmatig personeelsvergaderingen. Dus waarom organiseer je geen brainstormsessies van 10 minuten bij hen, wanneer je een taak stelt – vraag om een idee – en in feite beloon je de auteur aan het einde van de maand met een extra bonus. Geloof me, met de juiste instelling van dergelijke taken en openbare beloning, ontvangt u niet alleen ideeën, maar ook extra loyaliteit van medewerkers. De derde zijn verre niet-kernspecialisten. Voordelige bestellingen plaatsen voor het genereren van ideeën op gespecialiseerde bronnen. Gebruik freelancegidsen, uitwisselingen van inhoud – kondig wedstrijden aan en stel biedingen in. Deze methode vereist voldoende tijd om het verzamelen van ideeën en selectie uit het aantal ontvangen ideeën te organiseren. Methode nummer 2Benchmarking Wat is het – dit is een proces van het aanpassen van andermans praktijken (andermans best practices) aan uw taken. Ontmoet uw branchevertegenwoordigers in het buitenland. Met de eigenaar van een bar of restaurant van een vergelijkbaar formaat en met een vergelijkbaar publiek, bijvoorbeeld uit de Baltische staten, Europa of Amerika – maak vrienden met hen en deel uw ervaringen, geef ideeën in ruil voor ideeën. Dit is een vrij gangbare zakelijke praktijk, maar verschilt van de vorm van seminars, ronde tafels en conferenties, waar organisatoren en advertenties u zullen afleiden van de communicatie met uw partners. Methode nummer 3Het is belangrijk om te begrijpen dat alleen de derde methode van al het bovenstaande het genereren van werkideeën zal opleveren. Met 1e en 2e kunt u relatief goedkoop ideeën opdoen, soms gratis, maar niet altijd zullen ze functioneel en implementeerbaar zijn.
|
https://webdevelopmentapp.com/nl/ |